«Պարաֆինների կիրառությունը կենսաբանության մեջ» թեմայով նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն

Մարտի 6-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն:

«Պարաֆինների կիրառությունը կենսաբանության մեջ» թեմայով նախագծային աշխատանքը ղեկավարում էին «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Մարինե Բաբայանը, «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Անուշ Դաջունցն ու «ԹԳՀԳ» առարկայի ուսուցչուհի Օլյա Ղուլյանը։

Նախագծային աշխատանքն իրականացրին 7-րդ «Բ» դասարանի աշակերտներ Անիտա Գևորգյանը, Սոֆի Գրիգորյանը, Տիգրան Մարգարյանը, Էլեն Բալաչյանը, Մարիանա Մկրտչյանը, 7-րդ «Գ» դասարանի աշակերտներ Լևոն Միրումյանը, Մանե Դաղունցը, Մարի Շալունցը, Էլեն Թալթուղյանը, Գոռ Հովսեփյանը, Լիլիթ Սահակյանը։

Նախագծային աշխատանքի հիմնախնդիրն էր՝

  • Զարգացնել հետաքրքրություն հետազոտական և ստեղծագործական աշխատանքի նկատմամբ 

Նպատակներն էին՝

  • ծանոթանալ պարաֆինների հատկություններին,
  • ներկայացնել պարաֆիններից մոմերի պատրաստման եղանակները,
  • խթանել լսելու ունակությունը,
  • ամրապնդել կենսաբանության և քիմիայի կապը,

Խնդիրներն էին՝

  • Պարզել՝ ինչպես կարելի է պարաֆինից ստանալ մոմեր։
  • Նախագծային աշխատանքը վերահսկել՝ չթելադրելով սեփական կարծիքը:
  • Աշակերտներին ինքնուրույն աշխատելու հնարավորություն տալ:
  • Օգնել, որպեսզի խմբի ավագները ճիշտ գնահատեն խմբի անդամների կարողությունները:
  • Ուսումնասիրել տարբեր տեսակի մոմերի դիզայններ:
  • Հետազոտել պարաֆինի հատկությունները
  • Գծագրել մոմի դիզայնը
  • Ձուլել մոմեր
  • Սառեցնել և ստուգել:

Վերջնարդյունքն էր՝

  • Հիմնավորել կենսաբանական և քիմիական գիտելիքների անհրաժեշտությունը:
  • Տեսանյութի միջոցով ներկայացնել աշխատանքի ընթացքը։
  • Հիմնավորել և անկաշկանդ ներկայացնել սեփական կարծիքը:
  • Ուշադիր լսել ընկերներին, որպեսզի վերջում կարողանան գնահատել:

Նախագծի ղեկավարների՝ Մարինե Բաբայանի, Անուշ Դաջունցի, Օլյա Ղուլյանի կողմից կատարվել է նախագծի նախնական պլանավորում, աշակերտների ուղորդում, համացանցային հղումներ, գրականություն և այլ անհրաժեշտ տեղեկություններ: Նախագծային աշխատանքի իրականացման ընթացքում նախագծի ղեկավարի կողմից կատարվել է ձևավորող գնահատում, մասնագիտական խորհրդատվություն և համապատասխան հմտություն:

    

Նախագիծը բաղկացած էր հետևյալ փուլերից.
1․ Կազմակերպչական փուլ

  • Ներկայացվել է նախագծի թեման, պարզաբանվել է իրականացման նպատակները, բնորոշվել է տեղեկատվական հիմքերը, բացատրվել է իրականացման փուլերն ու ժամկետները։

2. Ախտորոշիչ փուլ

  • Պլանավորվել է պրոցեսը
  • Տրամադրվել է խորհրդատվություն
  • Կատարվել է պլանների ճշտում
  • Քննարկվել են գաղափարները
  • Առաջարկվել են նոր գաղափարներ։

3. Առաջարկություն

  • Կազմակերպվել է նախագծի գործունեությունը, ձևավորվել է խումբ, բաշխվել է աշակերտների դերերը խմբում, պլանավորվել է նախագծի գործունեությունը և ներկայացման ձևերը

4. Իրականացման փուլ

  • Աշակերտներն ինքնուրույն են իրականացրել տեղեկատվության որոնման գործընթացը: Ուսուցիչները հանդես են եկել որպես ուղորդող և խորհրդատու։

5. Պատրաստման (նախապատրաստման) փուլ

  • «Կենսաբանություն» «Քիմիա» և «ԹԳՀԳ» առարկաների ուսուցիչների կողմից կատարվել են դիտումներ, տրվել են խորհուրդներ, նախապատրաստել են նախագծի պաշտպանությանը։
  • Գործնական աշխատանքի շրջանակներում «Կենսաբանություն» և «Քիմիա» առարկաների ուսուցիչներն ապահովել են աշակերտների անվտանգությունը:

6. Գնահատում, անդրադարձ

  • Մշակվել է գնահատման չափանիշները
  • Քննարկվել է ներկայացված նյութը
  • Հարցերի միջոցով ամփոփվել է թեման։

    

«Պարաֆինների կիրառությունը կենսաբանության մեջ» թեմայով նախագծային աշխատանքի իրականացման համար աշակերտները պատրաստել են մոմեր, ինչպես նաև իրենց պատրաստման ընթացքը պատկերող տեսանյութ: Նախագծային աշխատանքի իրականացման ողջ ընթացքում աշակերտներից յուրաքանչյուրն ունեին առանձին աշխատանքներ.

  • Գրիգորյան Սոֆին և Մարգարյան Տիգրանը տեղեկույթ են հավաքագրել պարաֆինի հալեցման մեթոդների վերաբերյալ: 
  • Գևորգյան Անիտան և Բալաչյան Էլենը տեղեկույթ են հավաքել պարաֆինի հատկությունների վերաբերյալ։ 
  • Շալունց Մարին, Հովսեփյան Գոռը և Սահակյան Լիլիթը հավաքագրել են տեղեկատվություն պարաֆինների դեղագործական նշանակության մասին:
  • Թալթուղյան Էլենը և Մկրտչյան Մարիանան նկարագրել են պարաֆինների կիրառումը կոսմետոլոգիայում:
  • Դաղունց Մանեն և Միրումյան Լևոնը պատրաստել են սահիկաշար:

Նախագծային աշխատանքը միջառարկայական էր։ Այն իրականացվել է «Կենսաբանություն», «Քիմիա» և «ԹԳՀԳ» առարկաների շրջանակում, որոնց ուսուցչուհիներ Մարինե Բաբայանը, Անուշ Դաջունցը և Օլյա Ղուլյանն աշակերտների հետ ունեցել են թեմատիկ պլանով նախատեսված հանդիպումներ: Հանդիպումների ընթացքում Դաջունցը հանդես է եկել որպես ուղորդող՝ գործնական աշխատանքների իրականացման ժամանակ, Ղուլյանը հանդես է եկել որպես խորհրդատու և՛ տեսանյութի և՛ սահիկաշարի պատրաստման աշխատանքներում:

  

Նախագծային աշխատանքն աշակերտին հնարավորություն է ընձեռնում մշակելու նոր գաղափարներ, ինչպես նաև դրանք արդյունավետ և նպատակային կերպով ներկայացնելու:

Լևոն Միրումյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում ակտիվ մասնակցություն է ունեցել խմբային աշխատանքներում, սովորել է ընկերների հետ միասին մտածել, քննարկել և լուծումներ գտնել:

Մարի Շալունցը նախագծային աշխատանքի ընթացքում կարողացել է ինքնուրույն վերլուծել նյութերը և ծրագրել աշխատանքը:

Մանե Դաղունցը ձեռք է բերել համակարգչից գրագետ օգտվելու հմտություններ:

Էլեն Թալթուղյանը զարգացրել է հաղորդակցման հմտությունները թե՛ գրավոր, թե՛ բանավոր:

Գոռ Հովսեփյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում զարգացրել է գրավոր և բանավոր հաղորդակցման հմտությունները:

Անիտա Գևորգյանը նախագծային աշխատանքի շրջանականերում զարգացրել է աշխատանքի կազմակերպման և ժամանակի կառավարման հմտություններ:

Սոֆի Գրիգորյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում ցուցաբերել է ինքնուրույնություն և նախաձեռնողականություն:

Լիլիթ Սահակյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում սովորել է գնահատել և ճիշտ ընտրել հուսալի տեղեկատվության աղբյուրներ՝ գիտական հոդվածներ, բժշկական հետազոտություններ, հուսալի կայքեր:

Մարիանա Մկրտչյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում կարողացել է ճշգրիտ և գրագետ ներկայացնել իր աշխատանքը:

Տիգրան Մարգարյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում սովորել է ընդունել կառուցողական քննադատությունը, այն օգտագործելով իր աշխատանքը բարելավելու համար:

Էլեն Բալաչյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում կարողացել է իրականացնել գործնական աշխատանքի ճիշտ կազմակերպում։

Ամփոփելով նախագծաձին աշխատանքը, հետազոտության և վերլուծության արդյունքների հիման վրա կարելի է անել հետևյալ եզրակացությունները. այս նախագիծն օգնեց աշակերտներին հասկանալու մոմերի պատրաստման մանրամասն գործընթացը՝ ցույց տալով, թե ինպես կարող են տարբեր նյութեր ազդել վերջնական արդյունքի վրա: Ուսումնասիրելով և վերլուծելով պատրաստված մոմերը՝ աշակերտները կարողացան գտնել նոր գաղափարներ և լուծումներ՝ բարելավելու արտադրության գործընթացը: Աշխատանքը ցույց տվեց նաև, թե որքան կարևոր է համահունչ մոտեցումը բոլոր քայլերում՝ նյութի ընտրությունից մինչև պատրաստի մոմերի ստացում:

«Պարաֆինների կիրառությունը կենսաբանության մեջ» թեմայով նախագծային աշխատանքի պրոդուկտներն են՝ տեսանյութ՝ մոմերի պատրաստման ընթացքի վերաբերյալ և մոմեր։

  

Կատեգորիա: ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ | Ավելացրեց: ԽՄԲԱԳԻՐ (10.03.2025)
Դիտումներ: 192 | Վարկանիշ: 0.0/0
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0
avatar