«Կաթնամթերքների տեսակները Հայաստանում և ԱՄՆ-ում» թեմայով նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն

Մարտի 14-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն:

«Կաթնամթերքի տեսակները Հայաստանում և ԱՄՆ-ում» թեմայով նախագծային աշխատանքը ղեկավարում էին «Անգլերեն» առարկայի ուսուցչուհի Լիանա Գրիգորյանն ու «ԹԳՀԳ» առարկայի ուսուցչուհի Օլյա Ղուլյանը։

Նախագծային աշխատանքն իրականացրին 7-րդ «Ա» դասարանի աշակերտներ Դավիթ Բաղունցը, Լիլի Սարգսյանը, 7-րդ «Գ» դասարանի աշակերտներ Մարի Շալունցն ու Լիլի Հովհաննիսյանը։

Նախագծային աշխատանքի հիմնախնդիրն է՝

  • Զարգացնել ժամանակակից աշխարհի մարտահրավերներն ընդունելու կարողություններ և արժեհամակարգ

Նպատակներն էին՝

  • Ամրապնդել ստացած գիտելիքները
  • Խրախուսել դրանց կիրառումը
  • Արդիականացել, արժևորել աշակերտների գիտական կանխատեսումները
  • Ստեղծել արդյունավետ համագործակցելու պայմաններ
  • Ստեղծել դասարանական առողջ մթնոլորտ
  • Վերհանվող խնդրի վերաբերյալ առաջարկել տարբեր լուծումներ

Խնդիրներն էին՝

  • Կաթնամթերքի մասին  տեղեկություն 
  • Հայաստանի և ԱՄՆ-ի կաթնամթերքի առավելություններն  և թերությունները
  • Հայաստանի և ԱՄՆ-ի կաթնամտերքի նմանությունն ու տարբերությունը

Լրացուցիչ

  • Կոնկրետացնել հանձնարարությունը:
  • Ապահովել ուսումնաօժանդակ նյութերով:
  • Նախագծային աշխատանքը վերահսկել՝ չթելադրելով սեփական կարծիքը:
  • Աշակերտներին ինքնուրույն աշխատելու հնարավորություն տալ :
  • Օգնել, որպեսզի խմբի ավագները ճիշտ գնահատեն խմբի անդամների կարողությունները:

Վերջնարդյունքն էր՝

  • Տարբերակել ԱՄՆ-ի և Հայաստանի կանթնամթերքը
  • Հստակ ներկայացնել նրանց առավելություններն ու թերությունները
  • Կատարել կարճաժամկետև երկարաժամկետ կանխատեսումներ կաթնամթերքի օգտակարության և վնասների մասին
  • Հիմնավորել սեփական կարծիքը
  • Ուշադիր լսել ընկերներին, որպեսզի վերջում կարողանան գնահատել:

Նախագծային աշխատանքի ղեկավարներ Լիանա Գրիգորյանի և Օլյա Ղուլյանի կողմից կատարվել է նախագծի նախնական պլանավորում, աշակերտների ուղղորդում, համացանցային հղումներ, գրականություն և այլ անհրաժեշտ տեղեկություններ: Նախագծային աշխատանքի իրականացման ընթացքում ղեկավարների կողմից կատարվել է ձևավորող գնահատում, մասնագիտական խորհրդատվություն։

    

Նախագիծը բաղկացած էր հետևյալ փուլերից.
1. Կազմակերպչական փուլ

  • Ներկայացվել է նախագծի թեման, պարզաբանվել է իրականացման նպատակները, բնորոշվել է տեղեկատվական հիմքերը, բացատրվել է իրականացման փուլերն ու ժամկետները։

2. Ախտորոշիչ փուլ

  • Պլանավորվել է պրոցեսը
  • Տրամադրվել է խորհրդատվություն
  • Կատարվել է պլանների ճշտում
  • Քննարկվել են գաղափարները
  • Առաջարկվել են նոր գաղափարներ։

3. Առաջարկություն

  • Կազմակերպվել է նախագծի գործունեությունը, ձևավորվել է խումբ, բաշխվել է աշակերտների դերերը խմբում, պլանավորվել է նախագծի գործունեությունը և ներկայացման ձևերը

4. Իրականացման փուլ

  • Աշակերտներն ինքնուրույն են իրականացրել տեղեկատվության որոնման գործընթացը: Ուսուցիչները հանդես են եկել որպես ուղղորդող և խորհրդատու։

5. Պատրաստման (նախապատրաստման) փուլ

  • «Անգլերեն» և «ԹԳՀԳ» առարկաների ուսուցիչների կողմից կատարվել են դիտումներ, տրվել են խորհուրդներ, նախապատրաստել են նախագծային աշխատանքի պաշտպանությանը։

6. Գնահատում, անդրադարձ

  • Մշակվել է գնահատման չափանիշները
  • Քննարկվել է ներկայացված նյութը
  • Հարցերի միջոցով ամփոփվել է թեման:

    

«Կաթնամթեքի տեսակները Հայաստանում և ԱՄՆ-ում» թեմայով նախագծային աշխատանքի իրականացման համար աշակերտները պատրաստել են պանիր, թթվասեր և մածուն նաև իրենց պատրաստման ընթացքը պատկերող տեսանյութ: Նախագծային աշխատանքի իրականացման ողջ ընթացքում աշակերտներից յուրաքանչյուրն ունեին առանձին աշխատանքներ.

  • Դավիթ Բաղունցը համացանցից գտել է թթվասերի մասին տեղեկություններ, արտադրամասում մասնակցել թթվասերի պատրաստման գործընթացին
  • Լիլի Սարգսյանը համացանցից գտած տվյալները համակարգել է, տարբերակել թթվասերի առավելություններն ու թերությունները, պատրաստել նյութ։
  • Մարի Շալունցը արտադրամասում մասնակցել է կաթնամթերքի պատրաստմանը, պաթեթավորմանը և օրանշմանը, նկարել արտադրման ընթացքը։
  • Լիլի Հովհաննիսյանը մասկացել է արտադրաման գործընթացին, վերջնական տեսքի բերել տեսահոլովակը, վերացրել թերությունները։

    

Նախագծային աշխատանքը աշակերտին հնարավորություն է ընձեռնել ստանալու նոր գիտելիքներ և հմտություններ։ Այն իրականացվել է «ԹԳՀԳ» առարկայի հետ։ Օլյա Ղուլյանն աշակերտների հետ ունեցել է 3 հանդիպում: Հանդիպումների ընթացքում Ղուլյանը հանդես է եկել որպես խորհրդատու և՛ տեսանյութի, և՛ սահիկաշարի պատրաստման աշխատանքներում:

Լիլի Հովհաննիսյանը նախագծային աշխատանքի ընթացքում ակտիվ մասնակցություն է ունեցել խմբային աշխատանքներում, սովորել է ընկերների հետ միասին մտածել, քննարկել և լուծումներ գտնել:

Դավիթ Բաղունցը նախագծային աշխատանքի ընթացքում կարողացել է ինքնուրույն վերլուծել նյութերը և ծրագրել աշխատանքը:

Մարի Շալունցը ձեռք է բերել համակարգչից գրագետ օգտվելու հմտություններ:

Լիլի Սարգսյանը նախագծային աշխատանքի շրջանականերում զարգացրել է աշխատանքի կազմակերպման և ժամանակի կառավարման հմտություններ:

    

Ամփոփելով նախագծաձին աշխատանքը, հետազոտության և վերլուծության արդյունքների հիման վրա կարելի է անել հետևյալ եզրակացությունները. այս նախագիծն օգնեց աշակերտներին ծանոթանալ կաթնամթերքի պատրաստման գաղտնիքներին։ Նրանք ծանոթացան նաև ԱՄՆ-ի կաթնամթերքին, հայկական կաթնամթերքների հետ դրանց նմանություններին և տարբեություններին:

​​​​​​​

Կատեգորիա: ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ | Ավելացրեց: ԽՄԲԱԳԻՐ (18.03.2025)
Դիտումներ: 189 | Վարկանիշ: 0.0/0
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0
avatar