Ապրիլի 21-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն: «Համո Սահյանի պոեզիայի գույները» թեմայով նախագծային աշխատանքը ղեկավարում էին «Գրականություն» առարկայի ուսուցչուհի Անուշ Սարգիսջանյանն ու «Կերպարվեստ» առարկայի ուսուցչուհի Սոնա Միրզոյանը։ Նախագծային աշխատանքն իրականացրին 8-րդ «Գ» դասարանի աշակերտներ Ալեքս Միկա Ավանեսյանը, Հարութ Աղաջանյանը, Մարի Կարապետյանը, Արկադյա Ճաղարյանը, Լիլի Մալինցյանը, Ալյոնա Մալունցը, Ալեքս Յուզբաշյանը, Էդիկ Սեփանյանը, Հռիփսիմե Վարդանյանն ու Ալեքս Տոռոզյանը։
Նախագծային աշխատանքի նպատակները՝
Նախագծային աշխատանքի խնդիրները՝
Նախագծի իրականացման ընթացում լինելով նախագծի ղեկավարներ՝ ուսուցիչները հանդես են եկել որպես
Նախապես ներկայացվել են նախագծային աշխատանքների թեմաները, կազմվել է ուսումնական նախագծի պլան, թեմատիկ պլան և կատարվել է աշխատանքի բաժանում: Նախագծային աշխատանքի թեման ընտրվել էր «Համո Սահյանի պոեզիայի գույները», որն իրականացվել է 8-րդ «Գ» դասարանի աշակերտների կողմից: Նախագծային աշխատանքի թեմատիկ պլանում հստակ սահմանվել են այն աշխատանքները, որոնք պետք է իրականացվեն հանդիպումների ընթացքում: Նախագիծն աշակերտներին հնարավորություն է տվել պատկերացում կազմելու Համո Սահյանի պոեզիայի գունային բազմազանության վերաբերյալ: Գույները Սահյանի պոեզիայում արտացոլում են ոչ միայն բնության և արտաքին աշխարհի, այլև մարդկային հոգու խորքերը՝ դառնալով կապող օղակ հեղինակի զգացմունքների և տեսողական պատկերների միջև: Հստակեցվել է խմբի անդամներից յուրաքանչյուրի հանձնարարությունը, խումբն ապահովվել է ուսումնաօժանդակ նյութերով:
Նախապես աշակերտների ցանկությամբ ընտրվել է խումբ, ապա ընտրվել է նախագծային աշխատանքի թեման, որոշվել է աշակերտների անվանացանկը, կատարվել է աշխատանքի բաժանում, Լիլի Մալինցյանը ընտրվել է որպես համակարգող-կոորդինատոր, որի գործառույթներից էր նաև մյուսների աշխատանքի վերահսկողությունը: Անուշ Սարգիսջանյանը, Սոնա Միրզոյանը կազմակերպել, ուղղորդել և վերահսկել են նախագծի իրագործման ողջ ընթացքը, սովորողների գործունեությունը, լսել սովորողների կարծիքները, սովորողներն իրենք են կատարել դերաբաշխում՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուրի անհատական կարողությունները, հմտությունները: Նախապես պլանավորվել է աշխատանքը, կատարվել են հետազոտական ուսումնասիրություններ՝ թե՛ գրականության, թե՛ կերպարվեստի բնագավառներում, որի ընթացքում հաղթահարվել են շատ դժվարություններ: Ալեքս Միկա Ավանեսյանը և Մարի Կարապետյանը ուսումնասիրել և հավաքագրել են Սահյանի գյուղական կյանքը պատկերող բանաստեղծությունները, բնության երգերը: Արկադյա Ճաղարյանը, Լիլի Մալինցյանը և Ալյոնա Մալունցն առանձնացրել են հավաքագրած բանաստեղծությունների գույները և պատկերները: Ալեքս Յուզբաշյանը, Ալեքս Տոռոզյանը և Էդիկ Ստեփանյանը հավաքագրած նյութերի հիման վրա կազմել են միջոցառման ծրագիր: Հռիփսիմե Վարդանյանը և Հարութ Աղաջանյանը ստեղծագործական աշխատանքներ են կատարել: Խմբի բոլոր անդամները ներկայացրել են իրենց կարծիքները կտավի գույների, պատկերների, բեմի կահավորման վերաբերյալ: Լիլի Մալինցյանը և Արկադյա Ճաղարյանը նկարչական ձևավորումներ են իրականացրել: Ալյոնա Մալունցը, Լիլի Մալինցյանը և Մարի Կարապետյանը կազմակերպել և իրականացրել են պարային և երաժշտական կատարումները: Կտավի ստեղծման աշխատանքներին մասնակցել են Արկադյա Ճաղարյանը և Լիլի Մալինցյանը: Ուսուցչուհիներն աջակցել են կատարվող աշխատանքներին՝ մշտապես վերահսկելով այն: Նախագծային աշխատանքի տեսական մասի կատարումը ենթադրում էր խորհրդատվությունների լայն շրջանակ: Սովորողները պատրաստել էին սահիկաշար, հիանալի էին աշակերտների ստեղծագործական երևակայությունն ու մոտեցումները: Սցենարի սյուժեի հեղինակները, կարողանալով ճիշտ գնահատել խմբի անդամների օժտվածությունն ու հմտությունները, կատարել են ճիշտ դերաբաշխում, որը նպաստել է միջոցառման պատշաճ ներկայացմանը: Նախագծային աշխատանքի խմբում ընդգրկված աշակերտների հետ հանդիպումների ժամանակ ուսումնասիրվել և քննարկվել են աշակերտների կողմից ներկայացված նյութերը, տեղեկությունները, բարձրաձայնվել են թերություններն ու հնարավորինս շտկվել, նշվել են առավելությունները և խրախուսվել, տրվել են խորհուրդներ՝ աշակերտներին նախապատրաստելու պաշտպանությանը: Աշխատանքի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող իրականացրել է նախագծային աշխատանքի պլանով սահմանված աշխատանքը: Աշակերտները պարբերաբար ցույց են տվել իրենց ստեղծագործական հնարավորություններն ու կարողությունները: Նրանք աշխատել են անհատական, ինքնուրույն, ակտիվ, յուրաքանչյուրն իր դերով, քննարկել են իրար հետ, որոնել, ուսումնասիրել, հրապարակել և նախապատրաստել նյութեր՝ միջոցառման համար։ Քանի որ խմբի անդամները տարբեր ընդունակությունների, կարողությունների տեր են, ուստի նախագիծը թույլ տվեց բացահայտելու սովորողների ուժեղ կողմերը, ճանաչելու նրանց անհատապես: Հատկապես ուշագրավ էին Լիլի Մալինցյանի և Մարի Կարապետյանի նազանքով պարը, Ալյոնա Մալունցի քանոնով անզուգական կատարումը: Պրոդուկտը ակնհայտորեն տեսանելի էր և հաջողված. ստեղծված կտավները աչքի էին ընկնում գունային բազմազանությամբ՝ փոխանցելով այնպիսի զգացմունքներ և տրամադրություններ, որոնք բնորոշ են Սահյանի բանաստեղծություններին: Խմբի բոլոր անդամներն էլ նախագծի իրականացման ողջ ընթացքում մեծ պատասխանատվությամբ իրագործել են իրենց առջև դրված խնդիրները: Իրականացվող աշխատանքների ընթացքում աշակերտների մոտ էլ ավելի զարգացել են համագործակցային կարողությունները, հանդուրժողական վերաբերմունքը, միմյանց լսելու, կարծիքները հաշվի առնելու, փոխադարձ հարգանքի, ընկերության և բարոյական այլ արժեքներ: Միևնույն ժամանակ նախագծային աշխատանքն իրականացնելու ժամանակ սովորողներն էլ ավելի են մտերմացել, փորձել օգտակար լինել միմյանց՝ համախմբված լինելով մեկ ընդհանուր նպատակի շուրջ, կարողացել են ուսումնասիրել-բացահայտել, իրարից սովորել, օրինակ վերցնել, անել առավելագույնը, նպաստել աշխատանքի անթերի լինելուն: Հանձնաժողովի անդամների կողմից խրախուսվել է աշակերտների կողմից կատարված աշխատանքը: Նախագծային աշխատանքի ընթացքում պարբերաբար իրականացվող քննարկումները, պարզաբանումները, ուղղորդումներն ու մյուս աշխատանքներն աշակերտների մոտ ձևավորեցին՝
Այսպես՝ սովորողների մոտ ի հայտ են եկել հետևյալ ակնհայտ կարողություններն ու հմտություները.
Նախագծային աշխատանքի պլանում սահմանված և ակնկալելի արդյունքը՝ պրոդուկտը, բազմաբնույթ էր՝ Սահյանի գունային բազմազանությունը ներկայացնող միջոցառում, Սահյանի պոեզիայի գույների խաղը կտավի վրա, սահիկաշար, Սահյանի պոեզիայի պատառիկներով զարդարված ծառ, գինու շիշ՝ զարդարված Սահյանի դիմանկարով և նրա «Նաիրյան դալար բարդի» բանաստեղծության փոքրիկ հատվածով: | |
| |
Դիտումներ: 150 | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |