«Համո Սահյան: Կյանքը, ստեղծագործությունը: Հաղորդում» թեմայով նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն՝ Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 16-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն:

«Համո Սահյան: Կյանքը, ստեղծագործությունը: Հաղորդում» թեմայով նախագծային աշխատանքը ղեկավարում էր «Գրականություն» առարկայի ուսուցչուհի Լիլիթ Սարգսյանը։

Նախագծային աշխատանքն իրականացրին 7-րդ «Գ» դասարանի աշակերտներ Յուլյա Եղիյանը, Մարի Մուսայելյանը, Հայկ Ղուլունցը, Էլեն Թալթուղյանը, Էլինա Բաղդասարյանը, Էլիզա Բաղդասարյանը, Շահանե Ծատրյանն ու Կարեն Առաքելյանը։

Նախագծային աշխատանքի վերաբերյալ տեղեկատվություն

Յուրաքանչյուր ուսումնական նախագիծ իրենից ներկայացնում է ստեղծագործական աշխատանք: Այն մի համակարգ է, որն իր մեջ ներառում է դասավանդողի և սովորողի միասնական և համատեղ գործողությունների ամբողջական շարք: Շատ կարևոր է նախագծային ուսուցումը սկսել արդեն իսկ կրտսեր դպրոցից, քանի որ կրտսեր դպրոցում է սկսում ձևավորել երեխայի անհատականությունը, աշխարհայացքը, սովորելու ցանկությունը: Նախագծային ուսուցումը խթանում է երեխաների՝  նորանոր տեղեկատվություն ստանալու ցանկությունը: Սովորողը սկսում է աստիճանաբար դառնալ ինքնուրույն, անկաշկանդ:

Նախագծային աշխատանքի նպատակները՝

  • Ձևավորել ինքնակազմակերպման և ինքնակառավարման հմտություն. աշակերտը պետք է կարողանա ինքնուրույն պլանավորել և կատարել իր աշխատանքը
  • Արթնացնել սեր դեպի գիրքը, ընթերցանությունը
  • Արժևորել գիրք ընթերցելու կարողությունը
  • Խթանել սովորողների ինքնազարգացումը՝ նոր փորձ ձեռք բերելու, գիտելիքները կիրառելու համար
  • Ձևավորել միմյանց լսելու, դիտարկումներ անելու կարողություն
  • Պատրաստել հաղորդում Համո Սահյանի կյանքի ու գործունեության վերաբերյալ, Համո Սահյանի ստեղծագործությունների QR ծածկագրերով ձևավորել ծառ
  • Հաղորդում պատրաստելու կարողությունների ձևավորում
  • Գործող անձանց դերաբաշխում։

Նախագծային աշխատանքի խնդիրները՝

  • Կոնկրետացնել հանձնարարությունները
  • Ապահովել ուսումնաօժանդակ նյութերով
  • Աշակերտներին ինքնուրույն աշխատելու հնարավորություն տալ:
  • Օգնել, որպեսզի խմբի ավագը ճիշտ գնահատի խմբի անդամների կարողությունները
  • Ինքնուրույն պլանավորել և կատարել աշխատանքը, միմյանց լսել, դիտարկումներ անել
  • Պատկերացում ունենալ Համո Սահյանի կյանքի և ստեղծագործությունների մասին
  • Նախագծային աշխատանքը վերահսկել՝ չթելադրելով սեփական կարծիքը։

Նախագծի իրականացման ընթացում լինելով նախագծի ղեկավար՝  Լիլիթ Սարգսյանը հանդես է եկել որպես.

  • Ուղղորդող, պլանավորող, կազմակերպիչ
  • Որպես ստեղծագործող, հետազոտող անհատ
  • Երեխայի համար հետաքրքիր հարցադրումներ և առաջադրանքներ մշակող։

  

Նախապես ներկայացվել են նախագծային աշխատանքների թեմաները, կազմվել է ուսումնական նախագծի պլան, թեմատիկ պլան և կատարվել է աշխատանքի բաժանում: Նախագծային աշխատանքի անունը՝ Պատրաստել հաղորդում Համո Սահյանի կյանքի և ստեղծագործության վերաբերյալ, պատրաստել ստեղծագործությունների QR ծածկագրերը,  որն իրականացվել է 7-րդ «Գ» դասարանի աշակերտների կողմից:

Նախագծային աշխատանքի թեմատիկ պլանում հստակ սահմանվել են այն աշխատանքները, որոնք պետք է իրականացվեն հանդիպումների ընթացքում:

Նախագիծն աշակերտներին հնարավորություն է տվել պատկերացում կազմել Համո Սահյանի կյանքի, ապրած ժամանակաշրջանի, ստեղծագործության վերաբերյալ: Նախապես աշակերտների ցանկությամբ ընտրվել է խումբ, ապա ընտրվել է նախագծային աշխատանքի թեման, որոշվել է աշակերտների անվանացանկը, կատարվել է աշխատանքի բաժանում: Մարի Մուսայելյանը և Յուլյա Եղիյանը հավաքագրել և ուսումնասիրել են տեղեկություններ Համո Սահյանի կյանքի մասին, Նարե Հայրապետյանը և Շահանե Ծատրյանը հավաքագրել և ուսումնասիրել են տեղեկություններ Համո Սահյանի ստեղծագործությունների վերաբերյալ, Հայկ Ղուլունցը և Էլինա Բաղդասարյանն ուսումնասիրել են բնաշխարհը Սահյանի ստեղծագործություններում, ստեղծել ստեղծագործությունների QR ծածկագրերը: Էլիզա Բաղդասարյանը, Էլեն Թալթուղյանը, Կարեն Առաքելյանը կատարել են դերաբաշխում՝ հաշվի առնելով խմբի անդամների կարծիքները: Նարե Հայրապետյանը գեղեցիկ ձևավորել է շարֆը:

Լիլիթ Սարգսյանը կազմակերպել, ուղղորդել և վերահսկել է նախագծի իրագործման ողջ ընթացքը, սովորողների գործունեությունը, լսել սովորողների կարծիքները: Սովորողներն իրենք են կատարել դերաբաշխում՝ հաշվի առնելով յուրաքանչյուրի կարողությունները, խոսքի հնչեղությունը:

Նախագծային աշխատանքի տեսական մասի կատարումը ենթադրում էր խորհրդատվությունների լայն շրջանակ՝ գրադարան, համացանց, տուն-թանգարան և այլն:

Նախագծային աշխատանքում ընդգրկված աշակերտներն ու ղեկավար Լիլիթ Սարգսյանն այցելել են Սիսիան համայնքի Լոր բնակավայրում գտնվող Համո Սահյանի տուն-թանգարան:

Նախագծային աշխատանքի խմբում ընդգրկված աշակերտների հետ հանդիպումներն իրականացվել են նախատեսված ժամաքանակին համապատասխան (8 անգամ): Հանդիպումների ժամանակ ուսումնասիրվել և քննարկվել են աշակերտների կողմից ներկայացված նյութերը, տեղեկությունները, բարձրաձայնվել են թերություններն ու հնարավորինս շտկվել, նշվել են առավելությունները և խրախուսվել, տրվել են  խորհուրդներ՝ աշակերտներին նախապատրաստելու պաշտպանությանը:

Աշխատանքի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող իրականացրել է նախագծային աշխատանքի պլանով սահմանված աշխատանքը: Աշակերտները պարբերաբար ցույց են տվել իրենց ստեղծագործական հնարավորություններն ու կարողությունները:

Սովորողները համաձայնեցրել էին իրենց գործողությունները:

    

Միևնույն ժամանակ նախագծային աշխատանքն իրականացնելու ընթացքում սովորողներն էլ ավելի են մտերմացել, փորձել օգտակար լինել միմյանց՝ համախմբված լինելով մեկ ընդհանուր նպատակի շուրջ, կարողացել են ուսումնասիրել-բացահայտել, իրարից սովորել, օրինակ վերցնել, անել առավելագույնը, նպաստել աշխատանքի անթերի պատրաստականությանը:  Նախագծային աշխատանքը սովորողների մեջ ոչ միայն բացահայտեց և խորացրեց մարդկային նոր որակներ՝ առավել ընդգծելով սովորողների դրական հատկանիշները, այլև զարգացրեց արտիստիկ խառնվածք, բեմական կեցվածք, խոսքի մշակույթ, ասմունքելու վարպետություն:

Նախագծային աշխատանքի ընթացքում պարբերաբար իրականացվող քննարկումները, պարզաբանումները, ուղղորդումներն ու մյուս աշխատանքներն աշակերտների մոտ ձևավորեցին՝

  • սեփական կարծիքը ազատ ու անկաշկանդ արտահայտելու, հիմնավորելու կարողություն և հմտություն
  • ընկերների հետ շփվելու, համագործակցելու կարողություն
  • նոր գիտելիներ, կարողություններ ձեռք բերելու ձգտում:

Նախագծային աշխատանքի ընթացքում պարբերաբար իրականացվող քննարկումները, պարզաբանումները, ուղղորդումներն ու մյուս աշխատանքները Մարի Մուսայելյանի և Շահանե Ծատրյանի մոտ ձևավորեցին պատասխանատվության և ինքնավստահության կարողունակություն: Մարին և Շահանեն մեծ պատասխանատվությամբ է կատարում ցանկացած առաջադրանք և ունի հստակ խոսք:

Նարե Հայրապետյանի մոտ՝ ինքնուրույն սովորելու հմտություններ: Նարեն կարողանում է ինքնուրույն գտնել գեղեցիկ լուծումներ շարֆերի ձևավորման համար: Նարե Հայրապետյանը տեղափոխվել է այլ դպրոց։

Հայկ Ղուլունցի, Էլինա Բաղդասարյանի Էլիզա Բաղդասարյանի, մոտ՝ վերլուծական և քննադատական մտածողության հմտություններ: Հայկը, Էլինան և Էլիզան կարողանում են ինքնուրույն վերլուծել տեքստը՝ կատարելով համապատասխան եզրահանգումներ:

Էլեն Թալթուղյանի, Կարեն Առաքեյանի և Յուլյա Եղիյանի մոտ՝ համագործակցային հմտություններ: Էլենը, Կարենը և Յուլյան կարողանում են համագործակցել՝ աշխատանքը կատարելով համակարգված ՝ ձևավորելով փոխգործակցության առողջ մթնոլորտ:

Նախագծային աշխատանքի պլանում սահմանված էր, որ ակնկալվող արդյունքը՝ պրոդուկտը, պետք է լինեն հաղորդումը, Համո Սահյանի ստեղծագործությունների QR ծածկագրերով ձևավորված ծառը, որոնք արդյունքում ստացվել են։

Նախագծային աշխատանքը նպաստեց Համո Սահյանի գրելաոճի խոր ընկալմանը՝ բացահայտելով, թե ինչպես է հեղինակն օգտագործում գրական հնարներ տարբեր թեմաների անդրադառնալու համար և աշակերտներին խրախուսելով մտորել ժամանակակից հասարակության մեջ այդ թեմաների արդիականության մասին:

    

Կատեգորիա: ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ | Ավելացրեց: ԽՄԲԱԳԻՐ (17.12.2024)
Դիտումներ: 472 | Վարկանիշ: 1.0/1
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0
avatar