Դեկտեմբերի 18-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն: «Խնձորի քացախի պատրաստումը և կիրառումը ժողովրդական բժշկության մեջ» թեմայով նախագծային աշխատանքը ղեկավարում էին «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Անուշ Դաջունցը, «Տեխնոլոգիա» առարկայի ուսուցչուհի Կարինե Արզումանյանն ու «ԹԳՀԳ» առարկայի ուսուցչուհի Օլյա Ղուլյանը։ Նախագծային աշխատանքն իրականացրին 7-րդ «Ա» և «Գ» դասարանների աշակերտներ Անի Մալունցը, Լիլիթ Սահակյանը, Յանա Հովսեփյանը, Մայիս Դաջունցը, Հրաչիկ Ղասումյանը, Նարե Ղահրամանյանը, Ալիսա Մինասյանը, Ալեն Դավթյանն ու Խաչիկ Հովակիմյանը։ Նախագծային աշխատանքի հիմնահարցը (հիմնախնդիրը)`
Նախագծային աշխատանքի նպատակը՝
Արժեհամակարգ
Հմտություն
Կարողություն
Նախագծային աշխատանքի վերջնարդյունքներն են՝
Նախագծային աշխատանքի խնդիրներն են՝
Լրացուցիչ
Նախագծային մեթոդը կրթակարգի գործիմացության կարևորագույն միջոցներից է: Հանդիսանալով ուսուցման նորարարական մոտեցում՝ որպես կրթության գործնական-կողմնորոշիչ մեթոդաբանություն, նախագծային ուսուցումը լայն ճանաչում և կիրառություն է գտել ողջ աշխարհում։ Նախագծային ուսուցմումը ենթադրում է ուսուցման գործընթացի արդյունավետության բարձրացում և սովորողների ակտիվության բազմապիսի ձևերի խթանում: Լինելով 21-րդ դարի նորագույն մանկավարժական տեխնոլոգիաներից` նախագծային մեթոդը թույլ է տալիս անհատականացնելու ուսումնական գործունեությունը, սովորողներին հնարավորություն է տալիս դրսևորելու ինքնուրույնություն իրենց գործունեության պլանավորման հարցում, տեխնոլոգիա է, որը ներառում է բազմաթիվ այլ մեթոդներ, նպաստում է հետաքրքրությունների առաջացման և դրանց բավարարման ճանապարհների մշակմանն ու հաղթահարմանը: Դպրոցականների մեջ ստեղծվում են կարևոր նախադրյալներ` ձևավորելու և զարգացնելու համար թե՛ առարկայական կարողությունները, թե՛ ընդհանուր ուսումնական կարողություններ: Նախապես ներկայացվել է նախագծային աշխատանքների թեման, կազմվել է ուսումնական նախագծի պլան, թեմատիկ պլան և կատարվել է աշխատանքի բաժանում: Նախագծային աշխատանքի թեման ընտրվել էր «Խնձորի քացախի պատրաստումը և կիրառությունը ժողովրդական բժշկության մեջ» միջառարկայական նախագիծը, որն իրականացվել է 7-րդ «Ա» և 7-րդ «Գ» դասարանների աշակերտների կողմից: Նախագծային աշխատանքի մեկնարկը տրվել է 2024 թվականի հոկտեմբերի 1-ին և ավարտվել 2024 թվականի դեկտեմբերի 10-ին: Պաշտպանությունը տեղի է ունեցել դեկտեմբերիի 18-ին:
Նախագծային աշխատանքի փուլերը՝
Ամփոփիչ փուլ
Աշխատանքի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող իրականացրել է նախագծային աշխատանքի պլանով սահմանված իր բաժինը: Աշխատանքային գործընթացում հատկապես հստակ երևացել են աշակերտների ստեղծագործական հնարավորությունները, երևակայությունը ու աշխատանքային կարողությունները: Ակնհայտ է, որ երբ սովորողներն աշխատանքը կատարում են իրենց ցանկությամբ, աշխատում են սիրով, համբերատարությամբ, համագործակցելով, արդյունքում ձևավորվում է մի համագործակցային խումբ, որի նախաձեռնությամբ այս նախագիծը շարունակվելու է նաև հաջորդ ուսումնական տարում` առավել հետաքրքիր ձևաչափով: Չնայած ամեն պահի ծագած դժվարություններին` խումբը համագործակցել է և խնդիրներին հարմար լուծումներ տվել: Նախագծային աշխատանքն ավարտվել է գրավոր թեստային աշխատանքով: Արդյունքներն ամփոփվել են, կատարվել է միավորային գնահատում: «Խնձորի քացախի պատրաստումը և կիրառությունը ժողովրդական բժշկության մեջ» նախագծային աշխատանքում ընդգրկված աշակերտներից Մայիս Դաջունցը մեծ պատասխանատվությամբ համակարգել է խմբի անդամների կատարած աշխատանքները, աչքի է ընկել աշխատանքային հմտություններով, գեղագիտական բարձր ճաշակով: Նրա մոտ ձևավորվել է գլխավորը երկրորդականից տարբերակելու շատ կարևոր հմտություններ, դիմացինին ճիշտ գնահատելու կարողություններ, բացահայտվել են նրա կազմակերպչական ունակությունները:
Հրաչիկ Ղասումյանը հավաքագրել է տեղեկություններ, որոնք օգնել են ավելի լավ հասկանալու, թե ինչպես կարելի է սովորել կարգավորել օրգանիզմում նատրիումի և կալիումի հավասարակշռությունը: Լիլիթ Սահակյանը և Անի Մալունցն այս նախագծային աշխատանքում ընդգրկված ամենավառ ու պատասխանատու աշակերտներից են: Նրանք հավաքագրել են բազմաբնույթ տեղեկություններ, օգտվել հանացանցային, տարբեր աղբյուրներից, գրքերից: Նախաձեռնել և վերահսկել են խնձորի քացախի պատրաստման ամբողջ ընթացքը: Նախաձեռնել են հարցազրույցներ պատահական մարդկանց հետ, արձանագրել իրենց կատարած նախագծային աշխատանքի կարևորությունը: Յանա Հովսեփյանը մասնակցել է քացախի պատրաստման ամբողջ ընթացքին, ուսումնասիրել է խնձորի քացախի օգտակարությունը և կիրառությունը հատկապես խոհանոցում: Նախագծային աշխատանքի մեջ ընդգրկված Նարե Ղահրամանյանը, Յանա Հովսեփյանը և Ալիսա Մինասյանը իրենց մասնակցությունն են ունեցել խնձորի քացախի ստացման առաջին փուլի խմորումից (ֆերմենտացից) ստացված զանգվածի քամելու գործընթացին: Նրանց մոտ ձևավորվել է աշխատանքային կարգապահություն, թիմում աշխատելու և համագործակցելու կարողություններ: Շշալվացման աշխատանքները կատարել է Յանա Հովսեփյանը: Ալեն Դավթյանի մոտ ձևավորվել են մտածողության նոր որակներ, քննադատական մտածողություն, նա յուրովի է սկսել ընկալել առողջ ապրելակերպին և բջիջների սնուցման մասին իմացությունները, և գտնել իր հարցերի պտասխանները: Նրա մոտ ձևավորվել է աշխատանքային կարգապահություն, ընկերներին լսելու և գնահատելու կարողություն: Խաչիկ Հովակիմյանի մոտ ձևավորվել է պատասխանատվության զգացում` հանձնարարված աշխատանքները կատարելու, ինչպես նաև թիմային աշխատանքի հմտություններ: Կարողացել է իր գիտելիքների ողջ պաշարն օգտագործել նախագծային աշխատանքի հաջող իրականացման համար: Խմբի բոլոր մասնակիցները մասնակցել են շշալցման աշխատանքներին, կտրտել տպագրված պիտակները, բուկլետները, մասնակցել ձևավորման աշխատանքներին: Նախագծային աշխատանքի արդյունքում սովորել են բանավիճել ընկերների հետ, լսել տարբեր կարծիքներ, դառնալ ավելի հանդուրժող: Նրանց մոտ դրսևորվել են բնավորության հետաքրքիր հատկանիշներ, ինքնաքննադատական մտածողություն: Պաշտպանության ընթացքում աշակերտներն անկեղծ պատասխանել են տրված հարցադրումներին` որքանով է օգտակար նախագծին մասնակցելը, ինչ են սովորել, ինչպես են աշխատել, ինչ նոր գաղափարներ ունեն նախագծի շարունակական լինելու հետ կապված: Նախագծին մասնակցող աշակերտները շատ տարբեր հնարավորություններ ունեն: Մի քանիսն ուսման առաջամարտիկ են, մյուսների ուսումնական դրդապատճառային պահանջմունքներն ավելի ցածր են, բայց ցուցաբերել են իրենց որպես լավագույն աշխատանքային ընկեր, պրպտուն հետազոտող, խորհրդատու: Նախագծային աշխատանքի իրականացման արդյունքում աշակերտները ստացել են հրաշալի համով, ոսկեգույն, թափանցիկ, մեղրային խնձորի քացախ, պիտակավորել և պատրաստել վաճառքի, որին կցել են նկարազարդ բուկլետ, որի մեջ ներառված է տեղեկություններ խնձորի քացախի օգտակարության մասին և տարբեր նշանակության բաղադրատոմսեր: | |
| |
Դիտումներ: 508 | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |