|
Մտավոր և տեսալսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների կրթական, սոցիալական և հոգեբանական ներառումը այսօր համարվում է առաջնահերթություն՝ ինչպես կրթական հաստատությունների, այնպես էլ պետական ու հասարակական կառույցների համար։ Նրանց զարգացմանը և լիարժեք մասնակցությանը նպաստող լավագույն արդյունքները գրանցվում են այն ժամանակ, երբ ընտանիքը, դպրոցը և մասնագետները գործում են միասնական ու համակարգված։ Կրթական համակարգի կարևոր ուղղություններից է այն միջավայրի ձևավորումը, որտեղ մտավոր և տեսալսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները կարող են ստանալ անհատականացված աջակցություն՝ հիմնված նրանց կարիքների և կարողությունների վրա։ Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների հետ դպրոցներն աշխատում են՝
Այս մոտեցումը թույլ է տալիս յուրաքանչյուր երեխային առաջ գնալ իր պահանջմունքներին համապատասխան՝ պահպանելով վստահությունը և ինքնագնահատականը։ Մասնագետները նշում են, որ վաղ արձանագրումը և միջամտությունը կարևոր դեր ունեն զարգացման գործընթացում։ Տեսալսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների դեպքում՝ տեխնիկական և մեթոդական ճիշտ աջակցությունը հնարավորություն է տալիս բարելավել հաղորդակցությունը, կողմնորոշումը և ինքնուրույնությունը։ Մտավոր դժվարություններ ունեցող երեխաների համար առանձնահատուկ նշանակություն ունի զարգացման ծրագրերի շարունակականությունը և սոցիալականացման հարմարեցված մեխանիզմները։ Առաջինը ծնողներն են, ովքեր նկատում են երեխայի փոփոխությունները։ Նրանց մասնակցությունը՝ թե՛ կրթական գործընթացում, թե՛ բուժման և վերականգնման փուլերում, համարվում է ամենաարդյունավետ մոտեցումներից մեկը։ Մասնագետները կարևորում են ծնողների իրազեկումը, հոգեբանական աջակցությունը և նրանց ակտիվ ներգրավվածությունը՝ որպես հաջող ներառման հիմնական երաշխիք։ Տարբեր կազմակերպություններ և կենտրոններ իրականացնում են ծրագրեր, որոնք ուղղված են՝
Այս նախաձեռնությունները նպաստում են այն մտքի տարածմանը, որ յուրաքանչյուր երեխա ունի իր ուժեղ կողմերը և կարող է դառնալ ակտիվ համայնքի անդամ՝ ճիշտ աջակցություն ստանալու դեպքում։ Մտավոր և տեսալսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների ներառական կրթությունն ու հոգեկան բարեկեցությունը պահանջում են երկարաժամկետ, փոխկապակցված և մարդակենտրոն աշխատանք։ Այն չի սահմանափակվում միայն կրթությամբ՝ ընդգրկելով առողջության, սոցիալականացման և հոգեպաշտպանական մի շարք ոլորտներ։ Ապահովելով աջակցող միջավայր, մենք նպաստում ենք ոչ միայն նրանց զարգացմանը, այլև հանդուրժող ու հավասարության վրա հիմնված հասարակության ձևավորմանը։ | |
|
| |
| Դիտումներ: 84 | |
| Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |

