«Գնահատում: Ամփոփիչ /միավորային գնահատում, նպատակը, ձևերը, տեսակները ԿԱՊԿՈՒ սովորողի միավորային գնահատման առանձնահատկությունները». Հերմինե Ալավերդյանի

Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի «Աշխարհագրություն» առարկայի ուսուցչուհի Հերմինե Ալավերդյանը Բնագիտամաթեմատիկական առարկաների մեթոդմիավորման նիստի ընթացքում հանդես է եկել զեկույցով, որում ներկայացրել է «Գնահատում: Ամփոփիչ/միավորային գնահատում, նպատակը, ձևերը, տեսակները, ԿԱՊԿՈՒ սովորողի միավորային գնահատման առանձնահատկությունները» թեմայով հետազոտական աշխատանքը:

Գնահատումը սովորողի մասին տեղեկություն ստանալու, հավաքելու, վերլուծելու և դրա հիման վրա հանրակրթության բովանդակային և կազմակերպչական աշխատանքների արդյունքներն ի մի բերելու և վերահսկելու գործընթաց է: 

Գնահատման հիմնական նպատակը սովորողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների յուրացման ու տիրապետման աստիճանի, նրանց անձնային որակների ստուգումն է, ինչպես նաև ուսման որակի բարելավմումն ու վերահսկումն է:

Հիմք ընդունելով հանրակրթության բովանդակությանը ներկայացվող պահանջները, ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ու վերահսկման բարեփոխված մոտեցումները և մեթոդները՝ սովորողների ընթացիկ գնահատման համար սահմանվում են հետևյալ առաջնային նպատակները.

  1. Սովորողի ուսումնական գործունեության և առաջադիմության ընթացքի արձանագրումը, թերությունների բացահայտումն ու շտկումը:
  2. հանրակրթության պետական կրթակարգով և միջնակարգ կրթության պետական կրթական  չափորոշիչներով ամրագրված  հանրակրթության բովանդակային բաղադրիչների յուրացման ընթացքի բացահայտումը, ինչպես նաև դրանց  փուլային ստուգումն ու գնահատումը:

Աշխատանքին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

Կատեգորիա: ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ | Ավելացրեց: ԽՄԲԱԳԻՐ (18.11.2024)
Դիտումներ: 172 | Վարկանիշ: 0.0/0
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0
avatar