- Ո՞ր արժեքներն եք համարում Ձեր կյանքում ամենակարևորը, և ինչպե՞ս են դրանք ազդում են Ձեր առօրյայի վրա: - Ինձ համար գերագույն արժեք է պատասխանատվությունը: Կարծում եմ՝ պատասխանատվությունը պատվի և արժանապատվության գիտակցումն է: Այն նաև աշխարհընկալում է և կենսաձև, իհարկե նաև կյանքում հաջողության հասնալու առհավատչյա: - Ի՞նչ հետաքրքրություններ ունեք և առօրյայում ինչո՞վ եք զբաղվում, երբ ազատ ժամանակ եք ունենում: - Հետաքրքրությունը, կարծում եմ, ձգտում է, ստեղծելու, արարելու ներքին մղում, կյանքի ջիղ, նաև սիրելի մարդկանց համար մշտապես հոգ տանելու, նրանց գոհացնելու նվիրում: Ազատ ժամերին ստեղծագործում եմ խոհանոցում: - Ի՞նչ հարաբերություններ ունեք Ձեր ընտանիքի անդամների, ընկերների, գործընկերների հետ, և ինչպե՞ս եք նոր հարաբերություններ հաստատում մարդկանց հետ: - Ընտանիքս իմ պարգևն է, ընկերներս ուրախ ու տխուր պահերիս անկեղծ ուղեկիցներն են, գործընկերներս աշխատանքս կառուցողական, նորարական և հաճելի դարձնողներն են: Սերն ու փոխադարձ հարգանքը իմ և միջավայրիս շարժիչ ուժն է: - Ի՞նչն է, որ օգնում է Ձեզ հաղթահարել դժվարություններն ու հաջողության հասնել կյանքում: - Եթե մարդը ուժեղ է ոգով, ցանկացած դժվարություն կարող է հաղթահարել: Կյանքի կշռաքարը ծանր է, բայց երբեք չպետք է պարտվել, այլ ամեն օր, ամեն ժամ թեկուզ փոքր քայլերով, թեկուզ վիրավոր ու հուսաբեկ, պետք է պայքարել: - Ի՞նչ գրքեր եք կարդում, արվեստի ո՞ր ոլորտն է Ձեզ մոտիվացնում ու ոգևորում: - Մանկավարժությունն էլ յուրօրինակ արվեստ է, և ես զգուշությամբ ու երկյուղածորեն ստեղծագործում եմ շուրջ 46 տարի: Կրթության ոլորտում կատարվող բարեփոխումներով պայմանավորված՝ վերջերս կարդում եմ մասնագիտական գրականություն: Ինձ ոգևորում և աշխատելու եռանդ է տալիս իմ աշակերտը: - Ի՞նչ երաժշտություն եք նախընտրում լսել։ - «Հայ երաժշտությունն իր մեջ կուսուցանե ոգին իր իսկ ցեղին, որովհետև երաժշտությունը ամենեն մաքուր հայելին է ցեղին»: Կոմիտաս Սիրում եմ լսել հայ ժողովրդական երգեր: - Համակարծի՞ք եք արդյոք, որ ուսուցիչը պետք է լինի նաև իր սովորողների համար օրինակ։ - Աշակերտները սովորում են այն, ինչ տեսնում են իրենց ուսուցչի մեջ: Աշխարհընկալման և կենսակերպի շիվերը տնկում է հենց ուսուցիչը: Սակայն անպտուղ է խոսքն առանց գործի: Բազում դասերն անարդյունք են առանց լավ օրինակի: Իր հանդեպ անփույթ ուսուցիչը չի կարող արժանի սերունդ դաստիարակել: - Ինչպե՞ս են Ձեր ընտանիքը, ընկերները, գործընկերներն ազդում Ձեր մասնագիտական զարգացման վրա: - Իմ ընտանիքում միայն ես չեմ մանկավարժ: Մանկավարժական հարուստ փորձս, եթե նորարական պահանջներից հանկարծ փոքր-ինչ «խեղճանում է», երիտասարդ մանկավարժ հարսս և գործընկերներս աջակցում են: Նրանց հետ շփումը նոր ուժ և էներգիա է հաղորդում: Ես էլ նրանց պես համարձակ ու վստահ քայլում եմ ժամանակին համընթաց՝ ընդունելով կրթության զարգացման բոլոր մարտահրավերները: - Համակարծի՞ք եք արդյոք, որ կենդանիների խնամքը և նրանց հետ շփումը կարող է նպաստել երեխայի էմոցիոնալ և սոցիալական զարգացմանը, և ինչպե՞ս կարող ենք այս թեման ներգրավել ուսուցման մեջ: - Կենդանիների խնամքը և նրանց հետ շփումը բոլորովին նոր աշխարհ է բացում երեխայի համար: Նա դառնում է ինքնուրույն, մեծանում է ավելի առողջ թե՛ ֆիզիկապես, թե՛ հոգեպես: Երեխան սովորում է պատասխանատվություն կրել, մտահոգվել ուրիշի համար, հաղթահարել ամաչկոտությունը: Կենդանիների մասին թեմաներ կան դպրոցական դասագրքերում: Բազմաթիվ մուլտֆիլմեր և հրաշալի ֆիլմեր կան մարդու և կենդանու բարեկամության մասին: Կարելի է միասին ֆիլմը նայել, քննարկել: Երեխաներն այդժամ իրենք կցանականան ինչ-որ կենդանի խնամել և չեն հալածի անպաշտպան կենդանիներին: - Ինչպե՞ս է Գորիսը, մշակույթն ու միջավայրն ազդում Ձեր ուսուցման մոտեցումների և կրթական արժեքների վրա: - Իմ՝ տարիների վաստակն ու ձեռքբերումը հայենիքինս է: Իմ հայրենիքն էլ որքան խորունկ, նույնքան բարձրաբերձ Գորիսից է շնչավորվում: Խորունկ՝ իր արժանապատվությամբ, պատվախնդրությամբ, հայրենասիրությամբ, բարձր՝ իր մտքի թռիչքով, իր հոգևոր արժեքներով: Պարտքս է կրթել, դաստիարակել հենց այս արժեքները կրող աշակերտներ: | |
| |
Դիտումներ: 562 | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |