Մայիսի 13-ին Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ նախագծային աշխատանքի պաշտպանություն: «Աշխարհագրությունը ռուսական հեքիաթներում» թեմայով նախագծային աշխատանքը ղեկավարում էին «Աշխարհագրություն» առարկայի ուսուցչուհի Հերմինե Ալավերդյանը, «Ռուսաց լեզու» առարկայի ուսուցչուհի Մարգարիտա Պետրոսյանը, «ԹԳՀԳ» առարկայի ուսուցչուհի Օլյա Ղուլյանը: Նախագծային աշխատանքն իրականացրին 7-րդ «Ա» դասարանի աշակերտներ Ալեքսանդր Դուրգարյանն ու Ավետ Թունյանը, 7-րդ «Գ» դասարանի աշակերտներ Կարեն Մանանյանը, Նվեր Օհանջանյանը, Ալեքս Յուզբաշյանը, Էրիկա Դինունցն ու Անի Մուսայելյանը:
Նախագծային աշխատանքի հիմնահարցը (հիմնախնդիրը)`
Նախագծային աշխատանքի նպատակը՝
Արժեհամակարգ
Հմտություն
Կարողություն
Նախագծային աշխատանքի վերջնարդյունքներից էր՝
Նախագծի իրականացման արդյունքում աշակերտների մոտ ձևավորվել են Հանրակրթական հիմնական ծրագրի շրջանավարտի ուսումնառության ակնկալվող հետևյալ վերջնարդյունքները
Ջոն Դյուին գրում է. «Երեխան կրկնում է մարդկության ճանաչողության ուղին. գիտելիքի յուրացումը սպոնտան, անկառավարելի գործընթաց է: Երեխան յուրացնում է նյութը ոչ թե լսելով կամ ընկալելով զգայական համակարգով, այլ երբ զգում է այդ գիտելիքի կարիքը, երբ յուրացման գործընթացի ակտիվ մասնակից է»: ՀՀ կրթական համակարգում արմատական բարեփոխումները վկայում են, որ ուսուցման պահանջվող որակի ապահովման հիմնախնդիրների լուծումը պայմանավորված է ուսուցման նորագույն մեթոդների կիրառումով: Գաղտնիք չէ, որ ուսուցման ավանդական մեթոդները, ավելի ճիշտ` գիտելիքներ սերտել տալու մեթոդներն այսօր չեն կարող ապահովել ուսման որակ և ստեղծարար կարողությունների զարգացում: Յուրաքանչյուր մեթոդ, որը կարող է նպաստել սովորողի կողմից գիտելիքներ յուրացնելուն, հմտություններ ձևավորելուն, ինքնին արժեքավոր է: Այս առումով սույն նախագիծը թույլ է տալիս հեքիաթների միջոցով ճամփորդել` բացահայտելով աշխարհը: Ճամփորդությունը պետք է լինի նպատակաուղղված, զարգացնի սովորողի ճանաչողական ունակությունները, նպաստի բարոյական հատկանիշների ձևավորմանը, առաջացնի սեր հայրենիքի, նրա մշակույթի, պատմության, ինչպես նաև հարգանք հարևան ժողովուրդների նկատմամբ: Մեր` ուսուցիչներիս դերը այս նախագծի իրականացման տարբեր փուլերում փոխվել է: Մենք գիտելիքներ չենք փոխանցել, այլ ապահովել ենք սովորողի ինքնագործունեությունը, այսինքն՝ խորհուրդներ ենք տվել, հետևել ընթացքին, ուղղորդել: Ուսուցչի համար ուսումանական նախագիծը զարգացման ինտեգրված դիդատկտիկ միջոց է, ուսուցում և դաստիարակում, որը թույլ է տալիս զարգացնել նախագծային հատուկ կարողություններ ու հմտություններ` խնդրի առաջադրում, նպատակամղվածություն, իրականացվելիք պլաններ, վերլուծություն, ինքնաներկայացում, ինչպես նաև տեղեկատվության որոնում, ակադեմիական գիտելիքների օգտագործում ըստ նշանակության, ինքնակրթություն, հետազոտական և ստեղծագործական գործունեություն: Կազմվել է ուսումնական նախագծի պլան, թեմատիկ պլան և կատարվել է աշխատանքի բաժանում: Նախագծային աշխատանքն իրականացվել է 7-րդ «Ա» և 7-րդ «Գ» դասարանների աշակերտների կողմից: Նախագծի աշխատանքային թիմն ընթացքում համալրել է Անի Մուսայելյանը: Հստակեցվել է նրա աշխատանքը` ապահովելով սահուն ներգրավվածությունը աշակերտական խմբին:
Նախագծային աշխատանքի փուլերը՝
Ամփոփիչ փուլ
Աշխատանքի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող իրականացրել է նախագծային աշխատանքի պլանով սահմանված իր բաժինը: Նախագծի ընթացքում հստակ երևացել են աշակերտների ստեղծագործական հնարավորությունները, երևակայությունը, կարողությունները: Շատերը բացահայտել են հեքիաթների աշխարհը, ընթերցել բազմաթիվ հեքիաթներ, ապա կատարել վերլուծություններ:
Ալեքսանդր Դուրգարյանը կարդացել է Ա. Ս. Պուշկինի «Ոսկե աքաղաղը» հեքիաթը, ուսումնասիրել հողմաչափի մասին հասանելի տեղեկույթը, ցույց է տվել ժամանակակից հողմաչափի կառուցվածքը: Նախագծային աշխատանքի արդյունքում նրա մոտ ձևավորվել է մտքերն ազատ արտահայտելու, սեփական տեսակետը հիմնավորելու կարողություն: Կարեն Մանանյանը հավաքագրել է Լ. Ն. Տոլստոյի «Վայրի կարապները», «Երեք խոզուկները», «Կարմիր գլխարկը» հեքիաթում նկարագրված աշխարհագրական օբյեկտների մասին տեղեկույթը, կառուցել«Կարմիր գլխարկը» հեքիաթի տեղանքի հատակագիծը: Նրա մոտ ձևավորվել են ճշգրիտ չափումներ կատարելու, դրանք հատակագծի վրա ցույց տալու, քարտեզագրական պարզ հմտություններ: Նա ձեռք է բերել աշխարհագրական կոնկրետ մտածողություն, մտքի ճկունություն, պատկերացրածը հատակագծի վրա մասշտաբով հաշվարկելու և պատկերելու ունակություններ: Նվեր Օհանջանյանը խմբի անդամների օգնությամբ ծանոթացել է Լ. Ն. Տոլստոյի «Վայրի կարապները» հեքիաթում նկարագրված աշխարհագրական օբյեկտների մասին տեղեկությանը, օգնել կառուցելու «Կարմիր գլխարկը» հեքիաթի տեղանքի հատակագիծը: Նրա մոտ ձևավորվել են համագործակցելու, թիմով աշխատելու կարողություն, արժևորել ու գիտակցել է փոխօգնության դերը, կարևորել է ընկերների հարգալից վերաբերմունքը: Ալեքս Յուզբաշյանը հավաքագրել և ուսումնասիրել է հեքիաթներում հանդիպող Բաբա Յագայի, թռչող փոքրիկ ձիուկի, արագագնաց ճտքավոր կոշիկների, թռչող գորգի մասին տեղեկույթը, դրանք համեմատել ժամանակակից թռչող օբյեկտների հետ: Նախագծային աշխատանքի արդյունքում նրա մոտ ձևավորվել են երևույթները համեմատելու, դեպքերն ու փաստերը վերլուծելու, քննադատական մտածողության տարրեր: Ալեքսն ուսումնասիրել է առաջին թռչող սարքերի մասին տեղեկությունները, որի արդյունքում նրա մոտ ձևավորվել է հետաքրքրություն ճարտարագիտական նախագծերի, կառույցների, գծագրերի հանդեպ: Էրիկա Դինունցը հավաքագրել և ուսումնասիրել է ջրի շրջապտույտի մասին տեղեկույթ և զուգահեռներ անցկացրել «Ձյունանույշը» հեքիաթում նկարագրվող երևույթների հետ, վեր է հանել բնական ռեսուրսների պահպանության հիմնախնդիրները` Բաժովի «Մալախիտե զարդատուփը», «Պղնձե լեռան տիրուհին», «Արծաթե սմբակը» հեքիաթներում: Նրա մոտ ձևավորվել են ռուսերենով մտքերն ավելի սահուն ու կոնկրետ արտահայտելու կարողություններ, արժևորել է խմբի անդամների` իր համադասարանցիների հետ մտերմիկ շփումները, դարձել ավելի ընկերասեր: Էրիկայի մոտ ձևավորվել են նաև տեղեկությունները ինքնուրույն ձեռք բերելու և դրանք համակարգելու ունակություններ: Ավետ Թունյանը ներկայացրել է, թե ինչ է հեքիաթաթերապիան: Իր համադասարանցիների շրջանում կատարել է սոցիոլոգիական հարցում, որի արդյունքների վերլուծությունը ներկայացված է նախագծային աշխատանքում: Նա ձեռք է բերել ստացած գիտելիքները համակարգելու կարողություն և իր սեփական աշխատանքի արդյունքը ցույց տալու, ներկայացնելու հմտություն: Նրա մոտ ձևավորվել է սեր ռուսական հեքիաթների նկատմամբ, գիրք ընթերցելու հանդեպ կայուն հետաքրքրասիրություն: Անի Մուսայելյանը նախագծի աշխատանքային խմբին միացել է ավելի ուշ, բայց ամբողջությամբ ինտեգրվել է աշխատանքներին, հավաքագրել հետաքրքիր տեղեկույթ Բաժովի «Մալախիտե զարդատուփը», «Պղնձե լեռան տիրուհին», «Արծաթե սմբակը» հեքիաթների մասին: Օգնել է սահիկաշարի պատրաստման աշխատանքներին: Արդյունքում նրա մոտ ձևավորվել են մեդիագրագիտության կարողություններ, տեղեկույթը համակարգելու, կարևորը երկրորդականից տարբերելու ունակություններ, աշխատասիրություն, ընկերասիրություն: Նախագծային աշխատանքի շրջանակում Հերմինե Ալավերդյանը կազմակերպել է աշխատանքային հանդիպում Գորիսի պետական համալսարանում` նախագծային աշխատանքի մասնակից աշակերտների և համալսարանի կերպարվեստի բաժնի ուսանողների հետ, որի ժամանակ ուսանողները խորհրդատվություն են տրամադրել նախագծային աշխատանքի պրոդուկտի` ռուսական հեքիաթների աշխարհագրական դրվագներով և նկարազարդումներով նկարների ստեղծման վերաբերյալ: Խմբի բոլոր աշակերտները մասնակցել են նախագծի պրոդուկտի ստեղծմանը: Պաշտպանության ընթացքում աշակերտները անկեղծ ներկայացրել նախագծի ընթացքում ծագած դժվարությունները, ինչպես նաև պատասխանել են տրված հարցադրումներին` որքանով է օգտակար նախագծին մասնակցելը, ինչ են սովորել, ինչպես են աշխատել, ինչ նոր գաղափարներ ունեն նախագծի շարունակական լինելու հետ կապված: Նախագծային աշխատանքի պաշտպանության նպատակով աշակերտների կողմից պատրաստված տեսասահիկը կարող եք տեսնել այստեղ: Նախագծային աշխատանքի տեղեկատվական թերթիկը կարող եք տեսնել այստեղ:
| |
| |
Դիտումներ: 497 | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0 | |