Դասընթացի նպատակն էր ուսումնական գծով փոխտնօրեններին ծանոթացնել, ինչպես նաև խորացնել նրանց գիտելիքները, կարողություններն ու հմտությունները կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող աշակերտների հետ տարվող աշխատանքներում:
Դպրոցը երկու տնօրեն չի ունենալու: Այս մասին այսօր հրավիրված ասուլիսի ժամանակ ասաց ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ անդրադառնալով հարցին՝ հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումներով արդյոք դպրոցները ունենալո՞ւ են երկու տնօրեն:
Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում շարունակվում են վերապատրաստվող ուսուցիչների գործնական աշխատանքները և վերապատրաստման պրակտիկայի փուլը:
Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի աշակերտներից մրցույթում հաղթող էին ճանաչվել 4-ից 9-րդ դասարաններից թվով 12 աշակերտներ, որոնցից 6-ը՝ նկարչության մրցույթում, 6-ը՝ վիկտորինայի մրցույթում: Հայկական Կարմիր խաչի ընկերության կողմից աշակերտներին տրվեցին նկարչական պիտույքներ և խելացի ժամացույցներ:
2021 թվականի նոյեմբերի 27-ից մինչև 2021 թվականի դեկտեմբերի 27-ը, Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում դասապրոցեսը կիրականացվի 6-օրյա աշխատանքային ռեժիմով:
ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում գործադիրը որոշում է կայացրել հաստատելու բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերով (առկա, հեռակա) 2022/2023 ուսումնական տարվա մասնագիտությունների և ընդունելության քննությունների ցանկը:
Կառավարության՝ նոյեմբերի 25-ին կայացած նիստում հավանության է արժանացել «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը, որով առաջարկվում են նոր, արմատական բարեփոխումներ:
ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված ՀՀ բարձրագույն մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների ցանկին համապատասխան յուրաքանչյուր տարի հաստատվում է ՀՀ բուհերի ընդունելության հաջորդ տարվա մասնագիտությունների և ընդունելության քննությունների ցանկը:
Կրթության, գիտության, մաշակությի և սպորտի նախարարությունը հանրային քննարկման ենք ներկայացրել սովորողների դպրոց ընդունելության, տեղափոխության, ժամկետից ուշ ընդգրկման հարցերը կարգավորող կարգը՝ նոր խմբագրությամբ։
Ժամանակակից դպրոցի զարգացման արդի փուլում մանկավարժական գիտության հրատապ խնդիրն է որոնել առարկաների ուսուցման առավել արդյունավետ, օգտակար ուղիներ: Այսօր արտադասարանական խմբակների ուսուցման լիարժեքությունը պետք է մեծ նախադրյալներ ստեղծեն առարկաների ուսուցման գործընթացի բարելավման գործում: