Հանդիպման ավարտին տեղի ունեցած հարց ու պատասխանի ընթացքում հնչել են տնօրեններին հուզող հարցերը, որոնց ռիսկի գնահատման, ստուգումների պլանավորման, վերլուծությունների և գնահատման վարչության մասնագետները տվել են սպառիչ պատասխաններ:
Նախապես սահմանված ժամանակացույցին համաձայն վերոնշյալ հարցերն առանձին-առանձին քննարկվել են խմբավարների, ներառական կրթության բաժնի աշխատակիցների, դասվարների, դասղեկների, միջանցքների օրվա հերթապահների, աշակերտական խորհրդի անդամների հետ:
Նախագծային մեթոդ, խնդրի (տեխնոլոգիաների) մանրամասն մշակման միջոցով դիդակտիկ նպատակին հասնելու մեթոդ, որը պետք է ավարտվի միանգամայն իրական, շոշափելի գործնական արդյունքով՝ ձևակերպված այս կամ այն ձևով (պրոֆ․ Եվ․ Ս․ Պոլատ)։
Կառավարության դրական տեսակետը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Փոխնախարարը փաստել է, որ խոսքն իրավամբ երեխաների կրթության իրավունքի մասին է, և ՀՀ կառավարությունը կողմ է նախագծին:
ՀՀ ազգային ժողովն այսօր երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ քննարկել է «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը, որը զեկուցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Այս մասին այսօր՝ փետրվարի 9-ին, Ազգային ժողովի նիստին, նախագծի երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունման քննարկման ժամանակ ասաց Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
Դասվար Իրինա Ջավահիրյանն աշակերտներին ներկայացրեց «Մեր այգիներն ու բանջարեղենները» թեման, որից հետո ջերմատան այգեպան Նունե Ջավահիրյանն աշակերտներին ներկայացրեց ջերմատան հողի տեղաձևման, տնկման խտության և բաժակների պատրաստման մի քանի տարբերակներ, ինչպես նաև աշակերտների հետ քաղեցին ռեդիսկան։
Աշխատանքային խումբը եղել է Իջևանի և Դիլիջանի տարածաշրջանների փոքր ու մեծ, քաղաքային և գյուղական, հիմնական, միջնակարգ ու ավագ դպրոցներում՝ տեղում հասկանալու, թե յուրաքանչյուր տիպի դպրոցում գործընթացն ինչպես է իրականացվում: