Նոյեմբերի 28-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի 5-րդ «Բ» դասարանում «Անգլերեն» առարկայից տեղի ունեցավ բաց դաս, որի ընթացքում աշակերտները կրկնեցին անցածը, խաղի միջոցով ամրապնդեցին թվերը, բառերը, գույներն ու նաղդիրները։
Նոյեմբերի 28-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի 8-րդ «Գ» դասարանում «Անգլերեն» առարկայի ուսուցչուհի Թագուհի Գրիգորյանի աջակցությամբ դասը վարեց Գորիսի պետական համալսարանի «Անգլերեն լեզու և գրականություն» մասնագիտության 4-րդ կուրսի ուսանողուհի Լիլիթ Հովհաննիսյանը:
Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի 9-րդ «Բ» դասարանում «Անգլերեն» առարկայի ուսուցչուհի Թագուհի Գրիգորյանի նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ բաց դաս։
Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6-րդ «Ա» դասարանի աշակերտները, դասղեկ` Արփինե Մարտիրոսյանի ուղեկցությամբ այցելեցին «Հատոր» ընթերցարան-գրական ակումբ` «Գիքորը» ֆիլմի դիտման համար։
Նոյեմբերի 22-ին, Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Ուշ աշնան հեքիաթը» խորագրով միջոցառում, որը նվիրված էր աշնան եզրափակիչ օրերի գեղեցկությանը։
Նոյեմբերի 19-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում «ՎԻՎԱՖՈՆԴ» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպվել էր «Առաջին օգնություն» թեմայով դասընթաց 9-րդ «Ա» և «Բ» դասարանների աշակերտների համար։
Հոկտեմբերի 7-ը 2004 թվականից Հայաստանի Հանրապետությունում նշվում է որպես Գրադարանավարի օր։ Օրվա խորհրդին համահունչ գրադարանավար Արշալույս Երիցյանի նախաձեռնությամբ միջոցառումների, դաս-հանդիպումների միամսյակ հայտարարվեց Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում՝ «Դասը վարում է գրադարանավարը» խորագրով։
Նոյեմբերի 14-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի 8-րդ «Գ» դասարանի աշակերտները, «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի՝ Ռուզաննա Խաչատրյանի ուղեկցությամբ այցելեցին Գորիսի պատկերասրահ՝ ծանոթանալու Գուրոսի եզակի նմուշներին։
Նոյեմբերի 11-ին Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ուսումնական տագնապ։ Շչակի ազդարարումից անմիջապես հետո դպրոցի աշխատակազմն ու աշակերտները տարհանվեցին 2 րոպե 48 վայրկյանում։
Վերապատրաստման նպատակն էր ուսուցիչներին ծանոթացնել տեսողության խանգարումներ ունեցող սովորողների զարգացման, տարածության մեջ կողմնորոշման առանձնահատկություններին, սոցիալ-հոգեբանական հարմարեցմանը: