Միջոցառման ընթացքում արժևորվեցին մարզի մանկավարժների տարիների նվիրված աշխատանքը, ձեռքբերումները, սերունդների կրթության գործում ունեցած նշանակալի դերը և աշակերտների նկատմամբ ամենօրյա հոգատարությունը։
Միջոցառման նպատակն էր արտահայտել համայնքի շնորհակալությունն ու հարգանքը բոլոր այն մանկավարժներին, ովքեր տարիներ շարունակ անմնացորդ նվիրվածությամբ ու մեծ պատասխանատվությամբ կրթում և դաստիարակում են մատաղ սերունդը:
Հոկտեմբերի 5-ին Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կայացավ «Koreez» ամենամյա կրթական օսկարը, որը համախմբում է Հայաստանի դպրոցականներին, ուսուցիչներին ու կրթական նախաձեռնությունների հեղինակներին։
Ուսուցչի միջազգային օրվա նախօրեին Երևանի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել «Անվտանգ և ապահով կրթական միջավայր» ուսուցչական համաժողովը, որը միավորել է հանրակրթության ոլորտի տարբեր մասնագետների՝ նպատակ ունենալով խթանել կրթական միջավայրի որակի բարձրացումը և ապահովության մշակույթի զարգացումը։
ՀՀ ՆԳՆ փրկարար ծառայության Սյունիքի մարզային փրկարարական վարչության Գորիսի հրշեջ-փրկարարական ջոկատի ղեկավար կազմի նախաձեռնությամբ Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց գործնական ուսումնական վարժանք և թեմատիկ քննարկում։
ՀՀ կառավարության «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում, Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամի (ՀՏԶՀ) պատվիրատվությամբ ակտիվ վերանորոգման աշխատանքներ են ընթանում Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում։
Տնօրենի պաշտոնակատար Սերգեյ Ավանեսյանի և տնօրենի տեղակալ Արաքսյա Առստամյանի նախաձեռնությամբ դպրոցի 16 նվիրյալ ուսուցիչներ պարգևատրվեցին շնորհակալագրերով՝ կրթության զարգացմանը, նոր սերնդի դաստիարակությանն ու դպրոցի կյանքի ակտիվությանը ներդրած իրենց ավանդի համար։
Սեպտեմբերի 30-ին Գորիսի Գուսան Աշոտի անվան մշակույթի կենտրոնը հյուրընկալեց երիտասարդ գրող Անի Ղազարյանի առաջին գեղարվեստական երկի՝ «Լեռներից այն կողմ» գրքի շնորհանդեսը։
Մեկ շաբաթ շարունակ դպրոցում տիրում էր նախընտրական աշխույժ մթնոլորտ․ թեկնածուները ներկայացնում էին իրենց ծրագրերն ու գաղափարները՝ ուղղված աշակերտական կյանքի հարստացմանը, միջավայրի բարելավմանը և դպրոցական նախաձեռնությունների խթանմանը։