Դասընթացը կազմակերպվել էր ինտերակտիվ մեթոդով, այն հագեցած էր ոչ ֆորմալ կրթական խաղերով, դերային խաղերով, ինչպես նաև գնահատվել էին մասնակիցների նախնական և վերջնական գիտելիքը պայթունավտանգ զինամթերքի վտանգի իրազեկման վերաբերյալ։
Մարտի 23-ին Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Հուշարձանները և մարդը» խորագրով, որն անցկացրեց ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի ներկայացուցիչ Մելինե Սիմոնյանը:
Փետրվար-մարտի ամիսներին Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի հատուկ մանկավարժ Հեղինե Արզումանյանը «Արմավ» զարգացման կենտրոնում մասնակցել է 30 ժամ տևողությամբ «Այլընտրանքային հաղորդակցման տեխնիկաներ՝ PECS» թեմայով դասընթացին։
Մարտի 22-ին Գորիսի տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի տնօրեն Հերմինե Շալունցի և փոխտնօրեն Վարդիթեր Գրիգորյանի կողմից իրականացվել է մշտադիտարկում և մասնագիտական խորհրդատվություն Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում:
2022 թվականին Գորիսի Յու. Բախշյանի թիվ 3 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցել են Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի կողմից կազմակերպաված ֆուտբոլի դպրոցականների առաջնությանը և մարզային փուլում Մ10 և Մ12 թիմերը զբաղեցրել 1-ին պատվավոր հորիզոնականը։
Հայաստանում Ֆրանկոֆոնիայի ամսվա շրջանակներում Կայուն զարգացման հայկական հիմնադրամը հինգերորդ տարին անընդմեջ իրականացնում է «Ֆրանսիական աքաղաղ» մրցույթը։
2023-2024 ուսումնական տարվանից հանրապետության բոլոր դպրոցների 2, 5, 7, 10-րդ դասարաններում ուսուցումն իրականացվելու է հանրակրթության նոր կրթական չափորոշիչներին համապատասխան։
Մասնավորապես, ներկայացվեց 9-րդ դասարանն ավարտելուց հետո կրթությունը ռազմամարզական վարժարաններում շարունակելու, ՀՀ ՊՆ Վ. Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանում բարձրագույն կրթություն ստանալու հնարավորությունները:
ԿԳՄՍ նախարարության կողմից ընդունվել է Գորիսի Յու. Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցի «Աշխարհագրություն» առարկայի ուսուցչուհի Հերմինե Ալավերդյանի հայտը։
Մասնակիցները ծանոթացել են ՀՀ-ում հանդիպող պայթուցիկ զինամթերքի տեսակներին ու դրանց վտանգներին, դրանց հնարավոր տեղակայման, բնական և ոչ բնական նշանների, անվտանգ վարքագծի մասին, ինչպես նաև տեղեկացվել են, թե ում պետք է դիմել վտանգի ժամանակ։